Σάββατο

ΜΠΛΟΥΖ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

-Θα πάω για ύπνο
Καλύτερα να μην κοιτάζω πόσα πολλά έχεις  να μου πεις
Σαν να βλέπω αγάπη μου
Έξη μέτρα μακριά μου να χαμογελάς το δεξί μου χέρι παύει να κινείται
Ξέρεις μένει εκεί με το τσιγάρο αναμμένο να ακούγεται στ αυτί μου το κάψιμο που κάνει ο καπνός
αν ήσουν ένα μπλουζ θα ήσουν μπλουζ του χειμώνα θα μίλαγε για κρύο
Για το πόσο ανοίγουν τα χέρια μου καθώς πιάνουν τις λαβές στα παγωμένα βαγόνια
Πόσο παγώνουν οι  αρθρώσεις  καθώς σκάβεις να θάψεις τις ελπίδες μου
Αν είχες έναν ήλιο θα τον ξέχναγες στα συρτάρια σου
Θ άφηνες το λύκο από μέσα σου  να κατέβει στα  ισιώματα να μου χαλάσει τα  Χριστούγεννα
Κι αν μου χαμογελάς
Πες στα αλήθεια μωρό μου γιατί είσαι τόσο ακούνητη ;
Ένα μπλουζ κολαει στα σωθικά μου λες και γεννήθηκα μ αυτό
Αλλού γεννημένος αλλού μεγαλωμένος αλλού στα στερνά μου
Να μετρώ τα δόντια σου καθώς χαμογελάς
Τι μου συμβαίνει λες και ξαναγεννιέμαι σε έναν άλλον νότο
Το μουδιασμένο αριστερό μου πόδι κουνιέται λες και ένας σουίνγκ ρυθμός το καταλαμβάνει
Το σπιτικό αλκοόλ κάνει θαύματα νομίζω
Και αν  ανησυχείς τόσο μην το δείχνεις
Ελπίζω απλά η φλόγα να μην είναι τόσο δυνατή
Γερνώ και γκρι μπαίνει στα  ύπατα μου σαν το αλκοόλ χωρίς διαβάθμιση
Αλλόκοτα σπιρτόζα άλλες φορές με πάθος
Γερνάω και νιώθω πιο νέος  από μερικά φρούτα που βόσκουν στο κήπο μου
Μου είπε να σταματήσω στο στοπ
Αλλά δεν ξέρει ότι υπάρχει και άλλος δρόμος μέσα απ το ποτάμι
Είδα το μπλόκο  στην γέφυρα και έκανα ένα  τρυκ
Γύρισα επιτόπου χειρόφρενο και γκάζι πολύ γκάζι
  με κυνήγησαν μέχρι την αρχή του φράγματος
Μετά πέσαν κάτι πιστολιές στο άσχετο
Κόλλησαν εκεί στην ανηφόρα και έβλεπαν τα  κόκκινα να πεταρίζουν ανάμεσα στα κάγκελα

Βγαλμένος να ακουμπώ στο αθέατο  με το χέρι να κρατάει το τσιγάρο κοντά στ αυτί ν α ακούω το χουχούλισμα του καπνού ανάμεσα στις ιαχές του νερού  μέτρα κάτω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια μετέωρη νότα να κρέμεται στο αφρό του νερού όταν κτυπάει στα βράχια Κρέμεται για λίγο στα υγρά χορτάρια   και ύστερα ξανά με το σύ...