Σάββατο

Welcome to the show .....η αντε και καλη τυχη μαγκα!!!!!




Ξεκινώντας να παίζω κιθάρα έβγαλα μερικά τραγουδάκια και νόμιζα βέβαια ότι ήμουν κάτι σαν τον μπόμπ ντυλαν
πήρα το θάρρος της νιότης λοιπόν και τέσσερις πέντε φίλους που ήρθαν απ την Θεσσαλονίκη για το σαββατοκύριακο και πήγαμε στο ροντέο όπου έπαιζε με τον πιλαλεί και την Στασινόπουλου εκεί τον γνώρισα.
Αυτό που έκανε μεγάλη εντύπωση και το άκουσα από πολλούς ανθρώπους είναι η ενέργεια που έβγαινε στην σκηνή και έτρεχε και πέρναγε στα τραπέζια στο μπαρ στα παιδία που κάθονταν στο πάτωμα ήταν απίστευτο
το μόνο που μπορώ να κάνω πια είναι να του αφιερώσω ενα τραγούδι που έγραψα για αυτόν και σε σας ενα τραγούδι που έγραψε για τον εαυτό του και με ακολουθεί σαν
σκιά στην ζωή μου

μου πε ο Παύλος ένα βράδυ δανεικιά έχεις φωνή
και ρω βάλθηκα να βγάλω την κραυγή

οι ψυχές σαν τις δικές μας δεν πεθαίνουν μοναχές
ήρωες θύματα και θύτες έχουν πληγές

ρεφρέν
Τώρα ο Παύλος έχει φύγει με ενα μπλούζ την Κυριακή
σε ένα δέντρο τυλιγμένος να καρφώνει στην πληγή


τα τραγούδια που σου γράφω τα κλειδώνω φυλακή
μη και βγούν και ματυρήσουν για την άκλειστη πληγή


ρεφρέν
Τώρα ο Παύλος έχει φύγει με ενα μπλούζ την Κυριακή
σε ένα δέντρο τυλιγμένος να καρφώνει στην πληγή







Απογοήτευση
(Π.Σ. Παντελής Δεληγιαννίδης)
Κανένα δεν πειράζω και εγώ πάντα προσπαθώ
να μην ενοχλώ τον άλλο και μονάχος να τη βρω
μα πάντα κάτι θα μου τύχει πια δεν ξέρω τι να πω!
Σε όλα όσ' αρχίζω, κάτι δεν πάει καλά
ενώ στην αρχή είν' ωραία, στο τέλος πάν στραβά!
και βάφονται όλα μαύρα αχ κι εγώ απ' την αρχή ξανά
Κοντεύει να μου στρίψει, τι 'ναι τούτο το κακό
μ'αρρωσταίνει με πειράζει, και δεν ξέρω τι να πω!
Στο τέλος θα πιστέψω πως για όλα φταίω εγώ!

4 σχόλια:

ρΟ είπε...

κανονισε να σου κανω κι εγω καμια μερα αφιερωμα:p

zentikes,dano είπε...

ρε συ ο Παυλος ηταν ........................ΜΑΓΚΑΣ
χρειαζεται πολλα αφιερωματα
εγω ;; τι.....
καλησπερα

Ανώνυμος είπε...

Αχ...Αλέξανδρε...!

Δέν είχα την τύχη να τον γνωρίσω , να πάω σε συναυλία του, όταν αποφάσισε να την κάνει, ήμουν 14. Μετά τον γνώρισα μέσα από τους δίσκους του (ούτε αυτούς δεν πρόλαβα άρα - cd)

Αγαπημένο: Πολλά, μα θα ξεχωρίσω το "Γερο Μαθιό"

"Ουσίες υπάρχουν πολλές. Δεν είναι μόνο η ηρωΐνη. Η ηρωΐνη σκοτώνει. Αυτή είναι η διαφορά"

Καλημέρα φίλε, ζαλίζομαι πονάει το κεφάλι μου και έχω αϋπνίες πάλι...

zentikes,dano είπε...

μπας και μενει κανας μπατσος
εκει γυρω και ερχετε το βραδυ και σε κοπαναει;;;;;;;
καλησπερα Εκτωρα

Μια μετέωρη νότα να κρέμεται στο αφρό του νερού όταν κτυπάει στα βράχια Κρέμεται για λίγο στα υγρά χορτάρια   και ύστερα ξανά με το σύ...