Πέμπτη

Ζητώ

Ζητώ ενα άνοιγμα στα σύννεφα
ζητώ ενα σήμερα χωρίς την παρουσία του αύριο
ζητώ έναν ουρανό γαλάζιο που να μοιάζει με θάλασσα
ζητώ μια θάλασσα που να μοιάζει με ουρανό
ζητώ ενα φως στα μάτια σου που να λένε ναι ήρθε
ζητώ μια μυρουδιά να πλανάτε στον αέρα μετά που θα φύγεις
ζητώ ενα άλογο που καλπάζει στου μυαλού το παράλογο
ζητώ μια ηλιαχτίδα που μπαίνει μέσα μου
ζητώ ενα κύμα να διαβεί τα βράχια και ναρθει σε μένα
ζητώ ενα βράχο που κόβει τα κύματα
ζητώ μια φυλακή να μ αγκαλιάζει
ζητώ μια αγκαλιά να με φυλακίζει
ζητώ ενα ρυάκι
ζητώ ενα ποτάμι
ζητώ μια λίμνη
ζητώ ενα σύννεφο στα πόδια μου να βρέχει
ζητώ εσένα να σαι εδώ
ζητώ εμένα ναμαι κει
ζητώ να μην είμαστε μαζί
ζητώ όταν πεθαίνουμε να γεννιέται μια ζωή

4 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κι όσο θα ζητάς, η επιθυμία θα συρρυκνώνεται...

Συγκινητικά όμορφο!


Καλό μήνα:)

zentikes,dano είπε...

καλο μηνα ψυχη μου

Roadartist είπε...

Απλά υπέροχο....

zentikes,dano είπε...

ευχαριστω ΑΡΤΙΣΤΑ

Μια μετέωρη νότα να κρέμεται στο αφρό του νερού όταν κτυπάει στα βράχια Κρέμεται για λίγο στα υγρά χορτάρια   και ύστερα ξανά με το σύ...