Δευτέρα

Ένα μικρό γράμμα!


Προς κάθε ενδιαφερόμενο:
Ξέρεις έρχονται γρήγορα πολύ γρήγορα
Σκέψεις ,εικόνες ,αισθήματα που μερικές φορές δεν τα προλαβαίνω
Είμαι σαν τον ψαρά που δεν ξέρει να ψαρεύει ,πνιγμένος σχεδόν σε μια λίμνη με ψάρια θέλει να έχει καλή ψαριά αλλά δεν προλαβαίνει να πιάσει αυτό που βλέπει για τι έρχεται άλλο και μετά άλλο και πάλι άλλο στην θέση του έτσι στο τέλος μένει με ένα ψάρι που και αυτό δεν είναι το καλύτερο που υπάρχει στην λίμνη .
Αν μπορούσα να έγραφα για μένα θα έγραφα δυο στίχους από ένα τραγούδι του Beck που λέει
Im a loser baby
Wy don’t kill me
Η ακομη καλυτερα θα σου τραγουδαγα ενα στίχο του Παύλου
Που λέει:
Συνεχεία μπερδευόμουνα
Μ αυτούς που εμπιστευόμουνα
Ναι αυτό είναι καλύτερο .Έχω ένα μεγάλο ελάττωμα για την σημερινή εποχή
Δίνω αμέσως αυτό που έχω να δώσω και ξερεις,ολοι περιμένουν ακόμη κάτι περισσότερο
Δεν μπορεί κάτι θα έχεις ακόμη ,σκέφτονται
Αλλά δεν έχω κάτι είμαι ανοιχτό βιβλίο .Χαρτί.
Απογοητεύω έτσι τους ανθρώπους και μένω μόνος
Δεν είναι άσχημα να είσαι μόνος.
Δεν πονάει πάντα, και γω τώρα ειδικά είμαι παρά πολύ καλά
Είμαι λες μπορώ να κάθομαι στο δάσος και να βλέπω τα δέντρα μεγαλώνουν .Αλήθεια .
Φαντάσου να κάθεσαι σε ένα παλιό κούτσουρο και βλέπεις απέναντι σου το εύθραυστο κλαράκια μιας ιτιάς και να το βλέπεις με μιας να γίνεται στην αρχή ευλύγιστος κορμός και μετά να αντέχει στον άνεμο να χοντραίνει να απλώνει φυλλωσιές και να γίνεται ένα μεγάλο ανθεκτικό δέντρο
Αυτό βλέπω κάθε μέρα να γίνεται με τα παιδία μου γίνονται δεντράκια και περιμένω να γίνουν δυνατά γέρα δέντρα.
Ένα άλλο ενοχλητικό ελάττωμα για μένα είναι ότι ενώ Θυμάμαι σχεδόν όλους τους στίχους του Παύλου δεν θυμάμαι κανέναν δικό μου έχω πει και γω σοφίες αλλά ίσως τις θυμάται κάποιος άλλος
Είδες ;;σχεδόν σου έγραψα ένα γράμμα ,μικρό ίσως ,και σίγουρα δεν ξέρω αν θα χαρείς για μένα αλλά θα σου πω κάτι ακόμα
Βρέθηκα πριν μερικές μέρες με κάτι Άγγλους φίλους και πήγαμε με το τραμ στο κέντρο
Βλέποντας τον γιο τους να ξεκαρδίζεται καθώς κρεμόταν απ τις χειρολαβές σκέφτηκα:
Πόσο μικρό πράγμα είναι ευτυχία και πόσο κοντά μας είναι ………………..
>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια μετέωρη νότα να κρέμεται στο αφρό του νερού όταν κτυπάει στα βράχια Κρέμεται για λίγο στα υγρά χορτάρια   και ύστερα ξανά με το σύ...