Τρίτη

Τιποτα!!!!


users online
Είδα την μέρα να περνάει σαν ποτάμι κάτω απ τα πόδια μου

Κάτι σαν την αγάπη σου

Που γυροφέρνει στο τίποτα

Σιγομιλωντας στον αέρα βλέπω ότι εσύ

Ακροβατείς σε

νότες που περιφέρονται

Στο τίποτε

Δηλαδή σε μας

Μωρό μου ξύπνα

Αφουγκράσου την βροχή

Μην αφουγκράζεσαι άτομα

Μην πράττεις

στο τίποτα

πράξε στο τώρα

τα έντομα και τα ερπετά έχουν φύγει

δεν χρειάζεται να φοβάσαι τον ήλιο

είμαι δίπλα σου

κι οι σκιές που φωτίζουν τα είναι

πλανώνται καθώς σε βλέπουν να φωτίζεσαι και

να λες ναι είμαι εγώ

μπορώ να χαθώ

αρμονίες σε σύνθεση κωφών οι ζωές μας

όπως τα σύννεφα που έπαιξαν μαζί αλλά δεν έβρεξαν

μωρό μου

η ζωή είναι μια υποταγή στο τώρα

υπάρχω

αντιστέκομαι

ζω

δεν μπορώ να αστισταθω

δεν μπορώ να δοθώ στο τίποτα

μόνο όταν γελάς γίνεται κάτι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια μετέωρη νότα να κρέμεται στο αφρό του νερού όταν κτυπάει στα βράχια Κρέμεται για λίγο στα υγρά χορτάρια   και ύστερα ξανά με το σύ...