Πέμπτη

Θα γυρισω;;

Κοπελα σημερα
Ναι σημερα
Ξερω
Πως περιμενω τοσο καιρο
Και γιατι μωρο μου ;;
Ξερω με χρειαζεσαι
Και περιμενω πολύ καιρο
Παρακαλω προετοιμαζομαι πολύ καιρο
Ποιος θα ετοιμασει την καρδια μου για αυτό που ερχεται
Όταν εγω θα γινω εσυ
Αισθανομαι να τρεχω στα μπαλκονια
Σημερα
Ναι σημερα
Γιατι μωρο μου αφουγκραζομαι στις σκαλες;;
Προετοιμαζομαι για το αυριο;;
Διαμαντια της ψυχης μου μην φυγετε
Απελπισια της γλωσσας που παλετε στο ανταμωμα με το χρυσαφι ιριδισμαΤων ματιων σου
Πρωινο λουλουδι με την αυρα πανω σου
Γιατι δεν μπορω να αναπνευσω ;;
Θα γυρισω ποτε πισω στον κοσμο;;
;;

1 σχόλιο:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Θα γυρίσειιιιιιιιςςςςς!!!! :))

Τα είπες όμως πολύ όμορφα!


Την καλησπέρα μου:)

Μια μετέωρη νότα να κρέμεται στο αφρό του νερού όταν κτυπάει στα βράχια Κρέμεται για λίγο στα υγρά χορτάρια   και ύστερα ξανά με το σύ...