Κυριακή

Χρειαζομαι εναν πιλοτο για τον παραδεισο!


ψίθυροι,
τριγυρναν στο ειναι μου
ελευθεροι καβαληρηδες στα τριχοηδη αγγεια του μυαλου μου
μπορεις να δεις καθως τρεχουν σε ενα μερος που το αιμα πηγενοερχεται ,με μεγαλη ταχυτα
ακολουθουν με δυναμη τη σκεψη
κι οταν δεν υπαρχει κατι
αυτοι τρεχουν με παθος και ανακαλυπτουν πηγες
θυμασαι την μικρη καιτουλα να χτυπιεται στους ντορς;;
θυμασαι το ονειρο να πας στο χονγκ κονγκ;;
θυμασαι τα προσεχε;;
πισω ερχετε η μαμα
νεκρωσιμη ακολουθεια
ατσαλινη ομπρελα στα χερια
απεκρουσε τα πυρωμενα βληματα
σιωπηλες κραυγες σαν ψυθιροι που ουρλιαζουν στο ειναι
ηχω
μυαλο σκεψι
ως ποτε;;
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΠΙΛΟΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
Αποκαληψη
ειναι κοντα
ειναι γυρω
ειναι μεσα μου
διακεκομενοι ηχοι
σαν τα χτυπηματα της καρδιας
σημερα
αυριο
χθες
γυριζουν ψυθιροι ηχοι και χανωνται
κι η μοναξια μονη να σκεφτεται
γιατι ειμαι μονη ;;τα εχω ολα
εχω ανθρωπους να διαφεντευω εχω μυαλα να τιθασευω
γιατι ειμαι μονη;;
τα παιδια βγαινουν στους δρομους
σε μια διαπεραστικη κραυγη τρεμουλιαζουν χορευωντας
θα στεκεσαι μονη
θα σκεφτεσαι μονη
οταν ολοι γινουμε μια αγκαλια
οταν ολοι παθιαστουμε για το ιδιο πραγμα
οταν πουμε ναι τα πραγματα θα γινουν καλυτερα
οταν θεριεψουμε και γυρισουμε τα μυαλα μας στους ψιθυρους

2 σχόλια:

ILIAS είπε...

Ένας ακόμα σεισμός από φλόγα και φωτιά ηφαιστειακής ποίησης

"οταν ολοι γινουμε μια αγκαλια
οταν ολοι παθιαστουμε για το ιδιο πραγμα
οταν πουμε ναι τα πραγματα θα γινουν καλυτερα
οταν θεριεψουμε και γυρισουμε τα μυαλα μας στους ψιθυρους"

Όταν όλοι... Καλή εβδομάδα ποιητή

zentikes,dano είπε...

Καλημερα Εκτορα
συνχωραμε αν αργω να απαντησω στα σχολια σου
αλλα μερικες φορες με κομπλαρεις λιγακι με αυτα
που μου γραφεις

Μια μετέωρη νότα να κρέμεται στο αφρό του νερού όταν κτυπάει στα βράχια Κρέμεται για λίγο στα υγρά χορτάρια   και ύστερα ξανά με το σύ...